poniedziałek, 11 listopada 2013

Bohaterowie


Sam i Jess to dwie najlepsze przyjaciółki mieszkające w Londynie. 
Po skończonej szkole nie miały zamiaru podjąć się studiów lecz obydwie szukały 
dobrej dla nich pracy jako wizażystki. 
Dostały ofertę od znanej firmy „Look” mieszczącej się aż w Toronto. 
Firma w ofercie zapewnia opłacony lot. 
Dziewczyny jednak muszą znaleźć dla siebie odpowiednie mieszkanie. 
Po poszukiwaniach znajdują jednak to które znajduje się poza centrum miasta.

Czy mieszkanie będzie odpowiednie, czy może problemem będą sąsiedzi? 

 Pewnie możecie mieć wątpliwości co do miasta wymienionego w opowiadaniu ale rzecz w tym, że owe miasto nie jest tutaj bez przyczyny. Wybrałam je ponieważ wiem o nim dużo z własnego doświadczenia. Nie bez przyczyny wybieram taki a nie inny numer pokoju, miejsce w które aktorzy się wybierają czy ulice którymi się przechadzają. Wszystkie miejsca, które wykorzystam w opowiadaniu były już wcześniej przeze mnie odwiedzone. Nie chciałam brać Londynu czy Los Angeles w których nie byłam i nie znam dobrze ani jednej ulicy. Toronto jest mi dobrze znane więc mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe, jeśli nie odczujecie tej opowieści tak jak innej która odbywa się w Londynie choć nie mam pewności czy to w ogóle jest jakąś większą różnicą gdzie i kiedy akcja się odbywa.
Miłego czytania! :)



Harry Styles
wiek: 23
wzrost: 181cm
kolor oczu: zielone
kolor włosów: ciemny brąz
miejsce zamieszkania: Toronto
ksywka: Hazz


 Samantha Harris
wiek: 21
wzrost: 176cm
kolor oczu: brązowe
kolor włosów: brąz
miejsce zamieszkania: Londyn
ksywki: Sam, Sammy



 Ashley Williams
wiek: 23
wzrost: 178cm
kolor oczu: brąz
kolor włosów: brąz
miejsce zamieszkania: Toronto
ksywka: Ash


Jason Mendler
wiek: 26
wzrost: 180cm
kolor oczu: niebieskie
kolor włosów: ciemny brąz
miejsce zamieszkania: Toronto
ksywka: Jay


Jessica Walker
wiek: 21
wzrost: 172cm
kolor oczu: brązowe
kolor włosów: ciemny brąz
miejsce zamieszkania: Londyn
ksywki: Jess, Jessie

DALSZA OBSADA WKRÓTCE!
___________________

Jeśli chcesz, żebym informowała cię o nowych rozdziałach,
 napisz do mnie na twitterze: @WrongSizeShoe1D

9 komentarzy:

  1. Zapowiada sie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne!! czekam na kolejny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sie zapowiada ! Pośpiesz się z kolejnym rozdziałem nie moge sie doczekać ! :D kiedy bd?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kolejny rozdzial? :(
    To bedzie na pewno cudne opowiadanie!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się fajnie, Harry to fajna postać, na pewno tu zajrzę jeszcze raz, ale liczę że wtedy będzie więcej rozdziałów. Świetnie piszesz, a poprzednie opowiadanie było tak smutne że nawet sobie nie wyobrażasz jak ryczałam! To było naprawdę smutne, przez tak doskonałe opowiadanie byłam przygnębiona. Jesteś wspaniała i tak naprawdę zaglądam do Ciebie codziennie. Tak więc czekam na więcej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w stanie nawet zaspamić Ci komentarze byś pisała dalej. ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj biografię Ashley Williams, no i kim ona jest? Czekam na więcej, znakomicie. :3

    OdpowiedzUsuń